Przejdź do:

Dzisiaj jest poniedziałek, 16 września 2019

Klubowicze online:
540

Forum

Muzyka klubowa

powiadamiaj o nowych odpowiedziach dodaj temat do zakładek Rank 1 w klubie Ekwador Manieczki! [konkurs rostrzygnięty]

ajans Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#16

3 listopada 2004, godz. 20:38

człowieku przeciez szefowie klubu ekwador w manieczkach zapraszaja same ***airskie gwiazdy. Zobacz co bylo na hallowen, badz jest 10.11.04 jako konkurencja ktora zniszczy Mayday a niestety rank1 jest to gwiazda ktora zostala tam zaklepana jeszcze podczas rezydentury Krisa, wiec nie mogli tego juz odwolac a troche kasy zawsze sie przyda kazdemu a w ten sposob najlatwiej jej sie nachapac

www.klubowiczki.pl
www.buenaventura.fotka.pl
Mały!

djtoxicnoiz Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#17

5 listopada 2004, godz. 15:59

Nareście ktoś porządny w klubie Ekwador® od czasu, gdy Dj Kris™ nie jest już exlusive Resident w klubie Ekwador®. Kto jest zdania że klub Ekwador® nie poradzi sobie bez Dj’a Kris’a™ niech pisze :]

tom123 Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#18

5 listopada 2004, godz. 16:16

Także w klubie Epsilon (Izdebnik/Kraków) 19 listopada wystąpi Rank 1 a dokładnie Piet Bervoets. Wstęp tylko 8 pln.

Markus Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#19

6 listopada 2004, godz. 13:04

Dlaczego taki cholernie drogi wstęp do ekwadoru 18 zł ja jade do epsilonu impreza ta sama a wstęp 8zł troche tego wszystkiego nierozumiem...Wybiera się ktoś do epsi 19.11

www.klub-epsilon.pl

>>>>>>>HARDSTYLE<<<<<<<

_Spider_ Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#20

6 listopada 2004, godz. 13:17

Markus: normalna sobotnia impreza w Ekwadorze to wydatek 15 zł

Markus Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#21

6 listopada 2004, godz. 13:59

sorki nie popatrzyłem że on gra 20(sobota) więc cena nawet spox...mój błąd nie przeczytałem dokładnie tematu..
pozdrawaiam

>>>>>>>HARDSTYLE<<<<<<<

Bart(E)k Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#22

8 listopada 2004, godz. 23:38

eee tam podniecacie sie jakimś Rank1, a przecież wystapi jedyny i niepowtarzalny dream team Drum + Insane ahahaha

mieszko_e Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#23

9 listopada 2004, godz. 01:22

taaaaa Drum i (E) to kawał historii.....swego czasu byłem w Mańkach na imprezce (to był piatek) i gdy zaczeło robić się "cieplutko" Drum ziewnał jak krokodyl poczym po 20 min.zakończył granie.................od tego czasu co do tego pana jestem sceptyczny...a Insaine?jest ok

El Domino Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#24

9 listopada 2004, godz. 02:08

no niezle mam niedaleko ale nie wpadne hehe jakos mnie nie ciagnie

BTW. to co E juz ma rezid czy jeszcze nie :> bo nie czytam gazet

... jeśli ktoś dąży w spokoju i bez stresu , doścignie swoje marzenia , lecz gdy bedzie patrzał na innych stanie w miejscu ... "

Bart(E)k Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#25

9 listopada 2004, godz. 07:26

taaa Insane ma wielkie osiągniecie na swoim koncie...przyciągnął 4x wiecej ludzi niż sam Gielen tej samej nocy na sąsiedniej sali

b@rtek:) Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#26

11 listopada 2004, godz. 14:48

Oj i znowu Ekwador Rank 1 no nie mam pytan... moze byc naprawde za***iscie i odlotowo Xendor co mowisz jedziemy Hehe jak znam nasza ekipe to tak Pozdro dla klubowiczow i goscie Ekwadoru

Helios Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#27

12 listopada 2004, godz. 14:31

Dodam jeszcze raz.. bo cenzor sie wdupil (zapomnialem o nim)

Rank 1 w V.I.X.A-Stajni... Co to sie na tym swiecie dzieje...

www.myspace.com/mattmarell
*
gg7855221

MarekGda Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#28

13 listopada 2004, godz. 11:55

Ale drogie te bilety

kwiatekk Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#29

13 listopada 2004, godz. 17:35

no piknie ... jak panowie z RANK1 są w Manieczkach to może pare kroków i do PAKI2 w Mieleszynie zagoszczą .... co :> heheh ... co do imprezy to bardzo bym sie wybrał i własnie bilecik też aż nie taki wygórowany ... czekamy za konkursem ... hehehe

pozdrawiam

www.radioznin.pl

kondi100 Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#30

16 listopada 2004, godz. 13:37

W Ekwadorze same gwizdki i białe rekawiczki a wiec z daleka od tego miejsca

kondi

16 - 30/31 |