Przejdź do:

Dzisiaj jest środa, 23 października 2019

Klubowicze online:
617

Forum

Muzyka klubowa

powiadamiaj o nowych odpowiedziach dodaj temat do zakładek Andrzejki z Danzelem w Ekwadorze

---fester--- Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#16

23 listopada 2004, godz. 17:39

Spongebob... tylko jest jeden mały problem: co on będzie grał? Odp. NIC nie będzie mógł zagrać bo on nie jest DJ'em! Poza tym w "Pump It Up" jest tylko jego vocal, a muzyka nie jest jego (tekst pewnie też nie...). Ekwador schodzi na psy...

Shirma Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#17

23 listopada 2004, godz. 17:44

UhuhuZa taka kase ja bym wolala zobaczyc za dekami polskich dj'ow

IMMA HARDCORE GABBA B-OUTCH
Masters of Hardstyle i Creamfields zaliczone - Prodigy zrobilo mega show ElectroCity nie do przebicia - Adam Toxic i Umek: poezja dla uszu! VINYLE WE WŁOSACH POTARGAŁ SCHRANZ - Mayday, Mayday i po Mayday The Advent, Natus i Viper - MISTRZAMI!

domas Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#18

23 listopada 2004, godz. 19:16

EKWADOR BEZ KRISA TO NIE TO SAMO STARAJA SIE ALE TO NIC NIEDA WIADOME ZE NAJ LEPIEJ IMPREZKI W EKWADORZE NAKRECAL KRISSSSSSSS

Proszę nie używać Caps Locka - Hubert

b@rtek:) Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#19

23 listopada 2004, godz. 21:56

Oj moze byc calkiem ciekawie Skladzik dobry ale wiadomo kogo bedzie brakowac...Pozdrawiam klubowiczow i gosci Ekwadoru Za***istej zabawy Wam zycze

..::BARTI::.. Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#20

23 listopada 2004, godz. 23:59

No skład całkiem spoko.
ALe z tego, co słyszałem to cicho cos tam u Was w Manieczkach
Mam nadzieję, ze nie jest to spowodowane odejściem "gwiazdora".
3majcie się i zapraszam w Andrzejki do Izbicy - DJ.SHOG
Pozdrawiam.

djkmn Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#21

24 listopada 2004, godz. 14:52

krisa brak brak ludzi w E szefowie pomyslcie o jego powrocie ciekawe co zrobicie gdy bedzie impreza naktorej zostanie puszczony film z SUN RISE KRIS BEDZIE MUSIAL BYC

rossomack Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#22

24 listopada 2004, godz. 17:01

Krissa już w Eko nie bedzie wiec moze zamknijmy temat jego powrotu

ross

AMSTERDAM Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#23

24 listopada 2004, godz. 17:04

a z tego co wiem to w sobote denzel ma byc w protq w ostrowie ?!?!?!

..::BARTI::.. Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#24

24 listopada 2004, godz. 21:54

Nie sądze, żeby szefowie EKWADORU byli na tyle głupi, żeby reklamować DENZELA, który tam nie zagra - to byłby krok rozpaczy

Goher Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#25

25 listopada 2004, godz. 10:39

no cóż bez obrazy ale wolę 27.11 zbawić się w Seven Heaven w P-niu gdzie będzie grał Kris

rossomack Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#26

25 listopada 2004, godz. 13:55

Denzel w Eko a Pozniej w Ostrowie w Protku...27.11.04 godz. 23.30 www.klubprotector.pl

ross

AMSTERDAM Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#27

25 listopada 2004, godz. 16:51

sprawdzilem czy dobrze wczoraj napisalem i denzel bedzie w sobote tez w protq w ostrowie tylko czy ktos go tam chce ja wole standardowe imprezki jak gra krecik przynajmniej cala impreza jest za***ista a tak wleci frajer i pusci swoje "pump it up" no chyba ze on na dance tylko bedzie gral:D:D:D

Kaligula Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#28

25 listopada 2004, godz. 17:19

Zobaczymy ja to bedzieAle z pewnościa zabraknie Matysa,Tiddeya,Micro,Cez Are Kane,Toxic Noiz,Xiriusa a w szczegolności KRISAPrzekonamy sie czy Dj-e grajacy w sobote zastapią ta wlasnie ekipa:]Pozdr Kaligula:P

BaRtUzZz Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#29

26 listopada 2004, godz. 11:07

No to jak chcecie Dj Krisa, to zapraszam Was do klubu KaZaMaTy (Kołobrzeg)- już dzisiaj (impreza Andrzejkowa) start godz.21

El Domino Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#30

26 listopada 2004, godz. 11:28

buehehhe Danzel przecie on pewnie grac nawet nie umie ;] LOL

nie rozumiem takich ludzi z E jestw polsce tylu ludzi co dobrze gaja i moga rozkrecic klimat to z za granicy sprowadzają no paranoja ;] ktos tam napisal ile im sieki zostanie na zapraszanie no pewnie niedlugo nie starczy im na klienta zwioski co na klockach by im mogł popuszczac ;] buahaha

juz by jakies HOUSE party zrobili z djami z polski to byl by klimat ;]

... jeśli ktoś dąży w spokoju i bez stresu , doścignie swoje marzenia , lecz gdy bedzie patrzał na innych stanie w miejscu ... "

16 - 30/38 |