Przejdź do:

Dzisiaj jest poniedziałek, 10 sierpnia 2020

Klubowicze online:
547

Forum

Muzyka klubowa

powiadamiaj o nowych odpowiedziach dodaj temat do zakładek Blank & Jones - trasa koncertowa.

_drobny Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#31

22 stycznia 2004, godz. 23:40

o ile wiem to na stronie blankow jest info ze nastapila pomylka i koncertu w Protectorze ni bedzie !

yo

kris Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#32

23 stycznia 2004, godz. 18:42

Piet Blank & Jaspa Jones to bardzo wysoka klasa A powiedzcie co sądzicie o produkcie "A Forest" B&J do której głosu użyczył Robert Smith Dla mnie ten kawałek jest naprawde ambitny jak na B&J Pozdrawiam i miłej zabawy na imprezkach podczas ich trasy

Tak naprawdę w życiu liczy sie tylko TRANCEEEE............

fokus Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#33

23 stycznia 2004, godz. 22:21

Blank & Jones - A Forrest (Ron den Beuken Remix) - kosa jak dla mnie, a innych wersji nie slyszalem

http://house.radiosfera.pl class='ikonka' width=15 align='absmiddle' height=15 border='0' src='/images/ikony/cool.gif'>000/

http://forum.housemusic.com.pl

Mikołaj Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#34

24 stycznia 2004, godz. 10:46

Wiara słuchajcie, zastanawiam sie czy isc na Blank&Jones do Edenu w Pile, napiszcie czy warto Zwazywszy, że 20.II jade4 na Elektric Kingdom do Poznania... Kurde, ile moze byc wlot do Edenu/ Pozdr PEACE&LOVE

Yo se que no he sido un santo, pero lo puedo arreglar amor. VIVA LA'REVOLUTION

Basia Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#35

8 lutego 2004, godz. 22:21

Szkoda, że nie ma np w Katowicach no ale ciesze sie z tego co jest :]

speaker Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#36

8 lutego 2004, godz. 22:50

Mikolaj pewnie, ze warto Wejsciowki w przedsprzedazy 10 zl w dniu imprezy 15 zl...slyszalem, ze w Ekwadorze 30 zl wolaja

kabi Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#37

8 lutego 2004, godz. 23:34

speaker hehe to moze sie spotkamy na blank&jones w edenie wraz z Mikołajem

Dj 2L8 Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#38

9 lutego 2004, godz. 01:03

Oj tego nie przegapie Klub Ekwador - Manieczki... uwaga nadchodze

Dj 2L8 - www.dj2l8-online.net.ms

speaker Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#39

9 lutego 2004, godz. 07:56

kabi no ja napewno bede ktos jeszcze z ftb bedzie w Pile?

kabi Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#40

9 lutego 2004, godz. 23:15

speaker: ja nie wiem ale na 99 % bede, do tego mysle ze mnei znajdziesz, koszulka ftb i smycz na szyi bedzie, zawsze mnie ktos w ten sposob znajduje wiec i teraz nie powinno byc problemu, pozatym na smyczy mam wpisane "kabi" wiec tez powinno byc prosciej jak cos to mysle ze piwko wypijemy no i sie jeszcze zobaczy woknuc jeszcze kilka dni... a nie wiem jak z kasa i z transportem bo jestem z ujscia to tyle reszte chyba najlepiej po gg sie dogadac pozdro

Nexus Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#41

10 lutego 2004, godz. 16:48

Szkoda, ze nie graja na Śląsku, ale i tak jade na nich w piatek do EPSILONU

Markus Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#42

11 lutego 2004, godz. 17:17

http://www.klub-epsilon.pl/galeria/displayima[...]

zobaczcie na ten laser i napiszcie gdzie są robione lepsze pojzarze laserowe bo lepszych od epsi nie widziałem

>>>>>>>HARDSTYLE<<<<<<<

Yacho Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#43

11 lutego 2004, godz. 18:23

Juz niestety po imprezce B&J we Wrocławiu Duet Blank & Jones zagrał 2,5 godzinnego seta oczywiście z wyśmienitymi kawałkami. Zaczęli oczywiście od intra a Ludzi było w mnóstwo jak na wtorek, ale nie dziwie się, przecież przyjechali zagrać mistrzowie. Jeszcze nie ochłąnąłem z wrażeń, także nie wiem co pisać. W załączniku kilka fotek z wczorajszej imprezy we Wrocławiu. Jednego jestem pewny, że na pewno warto było iść...

Załączniki:

Blank & Jones - Metropolis [Wrocław 10 luty 2004] [16]

...:::onlyhousemusic:::...
http://youtube.com/djyacho1983

fokus Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#44

11 lutego 2004, godz. 19:06

http://www.republika.pl/djyacho/b&j/P2110174.[...]

hehe, widze ze Manius operowal swiatelkami - sqbany jest, we wrocku w kazdym wiekszym klubie oswietlenie montowal, ma leb do tego

Yacho, a dj Radi byl ?

http://house.radiosfera.pl class='ikonka' width=15 align='absmiddle' height=15 border='0' src='/images/ikony/cool.gif'>000/

http://forum.housemusic.com.pl

Yacho Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#45

12 lutego 2004, godz. 13:31

nie jestem pewien czy Radi był, bo było tyle ludzi, ze nie mogłem znaleść sie z ziomalami z którymi przyszedłem, ale coś mi tam przebłysneło i wydaje mi sie że był. zreszta spytaj go sam

...:::onlyhousemusic:::...
http://youtube.com/djyacho1983

31 - 45/55 |