Przejdź do:

Dzisiaj jest sobota, 7 grudnia 2019

Klubowicze online:
529

Forum

Muzyka klubowa

powiadamiaj o nowych odpowiedziach dodaj temat do zakładek Carlo Resoort - 7th Heaven Toruń

deeboy Klubowicz offline...
administrator

offline
#1

28 stycznia 2005, godz. 23:02

MDT Agency oraz Wortal FTB.pl zapraszają do nowo otwartego klubu 7th Heaven w Toruniu. 5-go lutego podczas sobotniej imprezyzagrają: Carlo Resoort vs. 4 Strings z Holandii a także Kris, Tiddey, Martinez, Jay Bae, Cez Are Kane, 2 Sweet Blondes. Wjazd 15zł start godz. 21. Polecamy!

 

zimonee Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#2

28 stycznia 2005, godz. 23:42

Carlo Resoort vs. 4Strings brzmi obiecująco - tworza niezly klimat. Trzeba bedzi pomyslec nad tym...szkoda ze nie w Poznaiu :[ Byloby blizej...

BABLIK Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#3

29 stycznia 2005, godz. 00:14

Inni sie bawią, a ja niestety musze leżeć w domu z powodu chorobyNapewno jest tam świetna impra

Orzech22 Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#4

29 stycznia 2005, godz. 00:17

Zapowiada się nieżle. Tego 5.01 troszkę tych imprez się nazbierało: A&N i Matys w Ekwadorze, Svenson w Bescie no a teraz Carlo i 4Strings w Toruniu (no i Krzysiu oczywiście
Najgorsze jest to, że chciałoby się bawić wszędzie, ale niestety tak nie można i trzeba coś wybrać
Pozdrowienia dla niezdecydowanych

szumi Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#5

29 stycznia 2005, godz. 16:06

Tak fajne imprezki się szykują, ale wszyscy po za A&N byli w Polsce. Dlatego ja wybieram coś nowe czyli A&N w Ekwadorze!

dadex Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#6

29 stycznia 2005, godz. 22:42

Niestety juz ta sobote mam zarezerwowaną w IZbicy Kujawskiej WESTBAM NIGHT IN A R E N A CLUB...ale za tydzien kto wie , trzeba sprawdzic ten klubik
pozdrawiam

HOuse MUsic 4 Life
UK Sounds

Młody Karoleś Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#7

30 stycznia 2005, godz. 17:42

Ulala zapowiada sie niezła impreza z udziałem Carlo Resorta ktory tworzy przecudne nutki jednak ten wieczor spedzam w Klubie CaRo balujac z ekipa "Bols Team" jednak licze na relacje z tej imprezki

...MuSiC Is ThEy KeY AnD My DeStInY...
www.forum4people.prv.pl
"Bols Team" :]

kOZ@ Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#8

30 stycznia 2005, godz. 22:16

@Battle
Ja bym się nie zastanawiał na twoim miejscu. Z wszystkich gwiazd ADM2004 to właśnie on zagrał moim zdaniem najlepiej.

..:: Trance & House Music Baby ::..

kwiatekk Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#9

31 stycznia 2005, godz. 18:34

uuu ... z b-szczy do T-nia to niecałe 40km ... i 15zeta no prosze Musica może poleci ... ale MDT AGENCY sie postarało ... jeszcze w "siódmym niebie" nie byłem także bede tam
pozdrawiam

www.radioznin.pl

szimi Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#10

1 lutego 2005, godz. 09:56

hmmmm...blisko....club nieznany....sklad niezly....trzeba jechac....ciekawe czy atmosfera bedzie jak w (E) bo MDT chyba sie za ten clubik wzieło....a moze mi sie tylko wydaje...

Rabik Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#11

1 lutego 2005, godz. 19:36

kurcze a ja chyba spedze 5 w eko ale chyba wolał by w toruniu bo tam będzie moj ulubieniec kris pozdrowienia papa

djbri Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#12

2 lutego 2005, godz. 14:40

JA TEŻ popieram tą imprezkę,na pewno będzie super bo oczywiście DJ KRIS będzie grał. Szkoda, żę termin mi nie odpowiada, BAWCIE SIĘ DOBRZE

pozdr.FTB & BLUE

zeber Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#13

3 lutego 2005, godz. 19:20

w sobote zawita do "7th Heaven"zawita 20-30 osobowa grupa z Brodnicy i bedzie napewno dobry klimat jezeli zagra dla nas CarloResort vs. 4 strings bylismy na otwarciu i jest loozik pozdro!~do soboty

jabzo Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#14

4 lutego 2005, godz. 05:28

jak 7th Heaven to zapraszam na stronke poznanskiego klubu www.okraglak.info

tengu Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#15

6 lutego 2005, godz. 17:07

To byl szczyt chamstwa i s****y... Nie dosc ze Carlo Resoort vs. 4 Strings to jakas bzdura Juz poprzednio oszukaliscie ludzi co do Benny Benassi i Ron van den Beuken. Moze w przyszlosci napiszecie ze bedzie w 7H gral PvD? Tylko nie napiszecie ze bedzie chodzilo o Perana a nie Paula Kiedys sie to na Was zemsci i ten klub bedzie jeszcze bardziej pusty niz zazwyczaj

1 - 15/30 |