Przejdź do:

Dzisiaj jest poniedziałek, 21 września 2020

Klubowicze online:
1480

Forum

Muzyka klubowa

powiadamiaj o nowych odpowiedziach dodaj temat do zakładek FTB DJs Tour - TERMINARZ 2005

Martinez Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#46

9 czerwca 2004, godz. 03:14

Nie no ale się złozyło-akurat w Onyxie w Tranowskich Górach-jest Hoouse Edition-ja tam do House nic nie mam ale myslałem że innej muzy sobie posłucham-nic i tak raczej sie tam pojawie jak nic mi na przeszkodze nie stanie. Bo do Kosmosu troche kawałek mam.hej

----GOD IS A DJ-----In Music I Trust-----

JeSsI^ Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#47

9 czerwca 2004, godz. 18:18

No niestety tak bardzo cieszylam sie iz 3.07 wpadne do Onyxu na FTB DJ Tour bo mam bardzo blisko ... a tu sie dowiaduje iz tego samego dni mam wyjechac No ale mam nadzieje ze uda mi sie jakos przelozyc wyjazd na 4.07 Bo nie chcialabym stracic okazji pobawienia sie w Onyxie

pozdrofka***

"... Dlaczego mam słuchać serca? Bo nie uciszysz go nigdy. I nawet gdyby udawał że nie słyszysz o czym mówi nadal będzie biło w twojej piersi i nie przestanie powtarzać ci tego co mysli o życiu i swiecie ... "
--------> Paulo Coelho <------

Right Face Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#48

10 czerwca 2004, godz. 01:58

Do DOLMELU sie wpadnie....

www.right-face.com

.::NRG MUSIC::.

Carousel Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#49

10 czerwca 2004, godz. 10:02

hmmm...18.06....hmmm....VIVA Club Sopot...hmmm
szykuje sie niezła imprezka....
napewno mnie tam nie zabraknie...
pozdrowienia z nad morza ...

haco Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#50

11 czerwca 2004, godz. 18:57

może i wieś ale tam i tak jes wy***anie
a nieh mi ktos powie ze nie to zabije
hahahahhahahahahahahahahahahaha

haco Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#51

11 czerwca 2004, godz. 19:07

no i nareszcie jutro ibiza niemoglem sie doczekac tego spotkania ze swiatem świrow
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiii musze tam byc ahhahahahahahhaaahahahhahaah

SizeeR Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#52

12 czerwca 2004, godz. 14:10

juz dzisiaj imprezka w Arenie. Czuje ze bedzie ciekawie i to bardzo Na pewno jak dojde do siebie po imrezce to opisze swoje wrazenia...

life is a soundtrack, play it loud!

marko Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#53

13 czerwca 2004, godz. 11:15

bylem wczoraj w Arenie.. fajne miejsce chociaż droga troche zakrecona

dadex Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#54

14 czerwca 2004, godz. 17:45

No w Arenie bylo niezle.....switna impra...;p

HOuse MUsic 4 Life
UK Sounds

Czerwo Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#55

20 czerwca 2004, godz. 16:30

a ja musze pogratulowac Yachel'owi bo pokazal wczoraj klase dobieral niezle kawaleczki poprostu miodzio juz sie niemoge doczekac jego kolejnego wystepu za tydzien wraz z Yomanda

Crash...

Hołek Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#56

22 czerwca 2004, godz. 10:35

Zgadzam sie z przedmowca.Yachel zagral swietnie,zmasakrowal ludzi,imprezka byla pierwsza klasa.Mam nadzieje ze na Yomadzie bedzie rownie dobrze jak nie lepiej

JeSsI^ Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#57

1 lipca 2004, godz. 21:50

Za dwa dni FTB DJ Tour bedzie w Onyxie w Tarnowskich Górach Moj wyjazd sie opozni wiec bede mogla wyskoczyc do Onyxu

Mam takie pytanko czy ktos z ftb'owiczow tam bedzie ?

pozdrofka***

"... Dlaczego mam słuchać serca? Bo nie uciszysz go nigdy. I nawet gdyby udawał że nie słyszysz o czym mówi nadal będzie biło w twojej piersi i nie przestanie powtarzać ci tego co mysli o życiu i swiecie ... "
--------> Paulo Coelho <------

Shelby Lane Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#58

1 lipca 2004, godz. 21:57

hmmm JeSs ja nie obiecuje bo u mnie to roznie bywa...w sumie jestem juz chwala Bogu po examach na studia wiec wakacje mi sie zaczely :-D...hehehe jak z robota nic nie wyskoczy to przemyslimy sprawe

...

biały Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#59

2 lipca 2004, godz. 14:40

No to dzisiaj latamy w KOSMOSIE mam nadzieje ze impreza bedzie dobra, dozobaczenia wieczorem ;-)

lysy Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#60

26 lipca 2004, godz. 14:30

no szyk imprezy byłem teraz na ostatniej w PACE 2 ogien na maxa no to FTB DJs Tour sie spisało !

46 - 60/64 |