Przejdź do:

Dzisiaj jest piątek, 18 października 2019

Klubowicze online:
412

Forum

Sprawy techniczne

powiadamiaj o nowych odpowiedziach dodaj temat do zakładek FAQ 2 - pozostałe najczęściej zadawane pytania ;)

Kasiiik Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#1

31 stycznia 2007, godz. 21:44

1. Nie mogę jechać na imprezę, a mam bilet elektroniczny. Co zrobić, żeby inna osoba mogła go odebrać?
Przez pomyłkę wpisałem złe dane w formularzu, co zrobić, żeby je zmienić?


Aby zmienić dane na bilecie elektronicznym wyślij maila na bilety@ftb.pl z numerem zamówienia, starymi i nowymi danymi. Zostaną one zmienione i bilet przed eventem będzie mogła odebrać osoba, której dane podasz.



2.Po złożeniu zamówienia wyświetliła mi się pusta strona. Czy zostało ono złożone?
Wykasowałem mail z numerem konta na który należy wpłacić pieniądze za bilety, co teraz?
Nie dostałem maila potwierdzającego złożenie zamówienia. Czy to znaczy, ze nie zostało ono przyjęte?


Aby sprawdzić czy zamówienie zostało złożone i jaki jest jego stan wejdź w bilety-> Twoje zamówienia-> wybierz zamówienie. W panelu tym znajdziesz także gotowy, wypełniony odpowiadającymi Ci danymi druczek wpłaty, a także w przypadku biletów elektronicznych link do gotowego do wydruku biletu.

Jeśli nie możesz znaleźć tam swojego zamówienia, prawdopodobnie nie zostało ono przyjęte i powinieneś złożyć je ponownie.



3.Zapłaciłem za bilety wczoraj/dwa dni temu, a w statusie zamówienia jest cały czas „zapłacono: nie”. Dlaczego?!

Jeśli wpłacałeś pieniądze przez pocztę to jest to całkowicie normalne, ponieważ ich dojście na konto może trwać 3-5 dni, z czego czas ten może się dodatkowo wydłużyć przez weekend. Nie ma więc powodu do obaw, stan zamówienia zostanie niedługo zmieniony.
Dużo szybciej docierają na konto pieniądze wpłacone w tym samym banku, w którym konto ma FTB (MediaPlanet ma w MultiBanku).



4.Wpłaciłem pieniądze tydzień temu, dlaczego bilet jeszcze do mnie nie dotarł?!
W stanie mojego zamówienia jest „zapłacono: tak; wysłano: nie”, dlaczego?!


a) FTB ma 10 dni roboczych na wysłanie biletu od dnia dojścia pieniędzy na konto. Nieraz opóźnienia mogą być spowodowane ogromną ilością zamówień, bądź zbyt wczesną datą rozpoczęcia sprzedaży biletów. Uzbrój się więc w cierpliwość – do czasu imprezy bilety na pewno do Ciebie dotrą! W razie problemów skontaktuj się z bilety@ftb.pl, ale wcześniej sprawdź też na poczcie, czy Twojej przesyłki tam nie ma.

b) Istnieje też możliwość, że zakupiony przez Ciebie bilet jest biletem elektronicznym i w takim wypadku nigdy on do Ciebie nie dotrze w formie fizycznej. Zostanie on dostarczony na Twojego maila i po jego wydrukowaniu będziesz musiał się zgłosić w dniu imprezy do budki/namiotu FTB z dowodem tożsamości ze zdjęciem i tam zostanie Ci wydany normalny bilet.



5.Termin płatności za bilet mija jutro, a stan zamówienia jeszcze się nie zmienił na „zapłacony”! Boję się, że bilet i kasa mi przepadną, co robić?

‘Termin płatności’ oznacza dzień w którym najpóźniej musisz opłacić zamówienie. Liczy się data wpłacenia pieniędzy (stempla pocztowego), więc zamówienie nie zostanie na pewno anulowane.



6.Przy zamawianiu biletów wpisałem, że chcę 3, ale niestety muszę z jednego zrezygnować. Czy mam składać zamówienie ponownie?

Przy wpłacie pieniędzy po prostu wpłać kwotę tylko za 2 bilety, zmówienie zostanie automatycznie skorygowane.



7.Kiedy i gdzie mogę wymienić bilet elektroniczny na normalny?

Przed eventem w budce/namiocie FTB.pl możesz wymienić bilet na normalny po okazaniu wydrukowanego biletu elektronicznego i dowodu tożsamości ze zdjęciem. Czasem istnieje także możliwość wcześniejszej wymiany biletu w sklepach TIFO, ale wszelkie dokładniejsze informacje na ten temat są podawane na kilka dni przed imprezą.



8.Nie mam 18 lat, czy zostanę wpuszczony na imprezę?!

W regulaminach niemal wszystkich eventów znajduję się punkt mówiący o tym, że wstęp na teren imprezy mają tylko i wyłącznie osoby pełnoletnie, lecz w rzeczywistości nie zdarza się, by ktoś przy wejściu sprawdzał wiek uczestników. Jeśli więc nie masz 10-ciu lat i nie wyglądasz na tyle nie powinieneś mieć problemów z wejściem.



9.Przypadkowo lekko podarłem bilet, czy będę miał przez to problemy z wejściem na imprezę?

Najlepiej skontaktuj się mailowo z organizatorem i dołącz zdjęcia uszkodzonego biletu, pytając o możliwość jego wymiany na nowy. Przy niewielkich uszkodzeniach problemu być nie powinno, ale czasami wymiana biletu na nowy może okazać się konieczna.



10.Nie mogę wydrukować mojego biletu elektronicznego, co robić?

Jeżeli po prostu masz zepsutą drukarkę bądź nie masz dostępu do niej, to najłatwiejszą metodą będzie wydrukowanie biletu u znajomego/w szkole/pracy/kafejce internetowej.
Na stronie Twojego zamówienia znajduje się także bilet w formacie .pdf - możesz go przesłać do kogoś innego, dądź zapisać na np. płycie i wydrukować w innym miejscu.



11.Złożyłem 2 zamówienia na bilety, czy mogę zapłacić za te zamówienia jednocześnie?

Tak, możesz, musisz tylko wpisać oba tytuły zamówień na druczku pocztowym (bądź innym formularzu wpłaty).



12.Czy mogę zamówić bilet za granicę?

Jest taka możliwość ( oto jeden przypadek, może w tym temacie znajdziesz pomoc >> http://www.ftb.pl/temat.asp?tid=38614&start_n[...] ), jednak najlepiej skonsultować taka możliwość z jednym z adminów, ponieważ kazdy przypadek może się od siebie nieco różnić.

runnin' wild among all the stars above

1 - 1/1 |