Przejdź do:

Dzisiaj jest niedziela, 24 czerwca 2018

Klubowicze online:
454

Forum

Muzyka klubowa

powiadamiaj o nowych odpowiedziach dodaj temat do zakładek enTrance 2010 prezentuje High Contrast Recordings!

Emotional Trance Klubowicz offline...
złoty klubowicz

offline
#16

25 listopada 2009, godz. 15:16

pożyjemy ,zobaczymy możne chłop się nakręcił ale nie ukrywajmy Mdt stać na więcej niż....

♥Kiss From The Past ♥

Sojka Klubowicz offline...
złoty klubowicz

offline
#17

25 listopada 2009, godz. 15:26

Oczywiście, że jestem

dj_sh@dow Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#18

25 listopada 2009, godz. 16:10

spoko Piotr jestem na Ziemi...byłem na 3 edycjach enTrance i wierze że moze być lepiej...ale za rok Transmission obowiązkowo a teraz jeszcze ILNY

djsh@dow

Dzoker Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#19

25 listopada 2009, godz. 16:11

Po audycji z Krisem coś czułem, że to będzie HCR. To teraz pewniakiem jest Patterson, który zgodnie z obietnicami Krisa po Sunrise ma wystąpić na najbliższym trance'owym balecie MDT. A do pełnego składu mogliby jeszcze dojśc:

Nic Chagall
Artento Divini
Pascal Feliz
Ernesto vs. Bastian

bulii Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#20

25 listopada 2009, godz. 16:14

Meeega dobrze:D:D
Tak liczyłem po cichu na High Contrast.. Mam nadzieję, że Miller, Divini i Cliff uzupełnią ten skład.
Coś czuje, że to będzie najlepsza edycja!

Terminal Club

Pankrator Klubowicz offline...
złoty klubowicz

offline
#21

25 listopada 2009, godz. 16:32

no to wkońcu odwiedzę pierwszy raz enTrance - Jochen Miller i Re-Ward obowiązkowo

http://www.myspace.com/matthewpear

http://soundcloud.com/matthewpear

Cybul__ Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#22

25 listopada 2009, godz. 16:34

Wippenberg ! I Stenberg! do tego Millera proszę i mi wystarczy

Obecny!

www.myspace.com/MattSensesPoland
www.facebook.pl/ChocolateLollipopsPoland
www.soundcloud.com/MattSenses

piotr1987opa Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#23

25 listopada 2009, godz. 17:11

dj_sh@dow no właśnie bylem na Transmission i jak mam jechać teraz gdzieś na event w PL to mam mieszane uczuciaI nie dziw się, że sie szczyca. Pojedziesz to przekonasz sie sam Szczerze ze jedno Transmissiom w Pl oddałbym połowę naszych eventowpozdro

kaziu354 Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#24

25 listopada 2009, godz. 17:23

Wippenberg na EC nie zachwycil ale kto wie byc moze...moze...
czekamy na dalsze info

Jimmy Morrison Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#25

25 listopada 2009, godz. 18:04

Nagłosnienie, które było w 2008-mym roku było potężne, aż wgniatało w klatę i ciary na plecach przechodziły Fajnie by było, gdyby i na tej edycji tak było Aa i przydałoby się nakręcić film z tej edycji, bo z zeszłorocznej, bodajże jubileuszowej edycji nie było.

viscaelbarsa Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#26

25 listopada 2009, godz. 20:33

Powiem, że jestem naprawdę mile zaskoczony. Ten label jest jednym z najlepszych, przynajmniej dla fanów trance. Kolejnym razem proponuję oprzeć imprezę na DJ ze Spinnin Records

hagi1 Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#27

25 listopada 2009, godz. 20:41

piotr1987 wez czlowieku ogarnij sie - to temat o polskim evencie - nie czeskim, kazdy wie, ze nie ma co porownywac tych imprez do TM czy TE.
Poki co nic sensownego nie wprowadziles do tego tematu wiec na ch.uj sie odzywasz?

W tym roku mnie nie zabraknie, niestety rok temu kolidowala ta impreza z Trance Energy i nie zagoscilem na Luczniczce. Oby ta edycja przynosila takie same wspomnienia jak ta z roku 2008 no i dawac Millera i bedzie gitara!

pmarool Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#28

25 listopada 2009, godz. 21:29

jak high contrast to dajcie taki line-up jak na trance energy na scenie high contrast, bawilem sie tam lepiej niz na mainie na arminie,
re-ward, first state, s patterson jak zwykle dali rade

imprezowicze ja na was licze

piotr1987opa Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#29

25 listopada 2009, godz. 21:44

hagi nie wydaje mi się żebym cos do Ciebie pisał Wymieniałem poglądy z kimś innym więc nie wiem po co sie wpier.... wogole... więc głowa pod biurko i... :*

stonekp Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#30

25 listopada 2009, godz. 22:28

lyorgos -> tech''owo = dobrze ma byc przynajmniej tak jak w tym roku

16 - 30/674 |