Przejdź do:

Dzisiaj jest sobota, 18 sierpnia 2018

Klubowicze online:
442

Forum

Muzyka klubowa

powiadamiaj o nowych odpowiedziach dodaj temat do zakładek enTrance 2010 prezentuje High Contrast Recordings!

maciejinox85 Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#631

6 marca 2010, godz. 16:07

Do zobaczenia w hali EnTrance

RysLaV Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#632

6 marca 2010, godz. 16:15

Wie ktoś może czy będą dostępne bilety przed imprezą? Jeśli tak to po ile, oraz do której można taki bilet kupić? Nigdzie nie mogę znaleźć takiej informacji.

ivaszko Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#633

6 marca 2010, godz. 16:34

jak starczył to bilety będą w kasie po 80 -85 zł

DamianBdg Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#634

6 marca 2010, godz. 16:49

W hali wszystko już dopięte na ostatni guzik, od godziny trwaja próby dzwiękowe i powiem Wam że dzwięk niezawodny... wizualizacje.. super! wkońcu coś innego niż przez ostatnie lata na ET, a Dj'ka to już w ogóle niespodzianka, ale to już zobaczycie w hali.. wiec.. udanej zabawy.

Heskey Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#635

6 marca 2010, godz. 18:47

Do zobaczenia w hali pozdro

bucioo__ Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#636

6 marca 2010, godz. 21:01

Ma ktoś link do słuchania LIVE ?

tuki85 Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#637

6 marca 2010, godz. 22:17

dla leniwych bezpośredni link do audycji live
http://live.gra.pl:9015/listen.pls

padu Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#638

6 marca 2010, godz. 23:14

Właśnie się dowiedziałam, że na my - event są pierwsze zdjęcia w formie MMSów.
Nawet na jednym jestem
mega imprezaaaa! pozdrawiam

Żyje muzyką bo jest moją duszą, moim hobby, moim pragnieniem, moim powietrzem...

korusek Klubowicz offline...
złoty klubowicz

offline
#639

7 marca 2010, godz. 00:09

Jak nie można zagościć na imprezie,z przyczyn osobistych,to chociaż można posłuchać w radyjku

Patryko Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#641

7 marca 2010, godz. 12:12

wrocilem ok 7 z EnTrance. Minus to oczywiscie wpuszczanie.. po 10 osob.. to mnie zdenerwowalo.. ogolnie wszystko na plus.. z poczatku ochrona pilnowala zeby nie wchodzic z alkoholem czy fajkami na Parkiet.. ale potem juz byl syf straszny. Rank1 Jochen Jonas zmiazdzyli konkretnie

Sławek28 Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#642

7 marca 2010, godz. 12:15

Entrance 2010 totalna porażka i tragedia, w przyszłym roku w radiu posłucham.

via-neck Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#643

7 marca 2010, godz. 12:37

A dla mnie przeciwnie - RE-WE-LA-CJA!. Scena powaliła na kolana, światełka zawieszone w przestrzeni, sprawiały wrażenie trójwymiaru. Stojąc tuż pod nią naprawdę opadała szczęka. Może troszkę brakowało VJ-owych wizualizacji, ale to naprawdę jedyna rzecz do której mogę się przyczepić. Jeśli chodzi o muzyczną stronę eventu to jak dla mnie było idealnie. Zaserwowano nam taką rozpierduchę, że aż miło było popatrzeć jak się ludzie bawią kilka centymetrów nad ziemią. Tak trzymać MDT! Entrance, na razie poza jedną upliftingową wpadką dwa lata temu jeszcze nigdy nie zawiodło, a ja z największą przyjemnością zaliczam kolejne edycje.

Dustin Zahn - Stranger To Stability (Len Faki Podium Mix) cały czas chodzi mi teraz po głowie

Piję, by uczynić innych ludzi bardziej interesującymi.

Zjaras Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#644

7 marca 2010, godz. 12:48

Było przepięknie

PePeK Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#645

7 marca 2010, godz. 13:04

sety skonczyly sie po terrym? jakis problem z transmisja byl? poluje na set stenberga, wykrzesal ze mnie resztki sil!

a co do enTrance to jak pisalem wczesniej:

bylo po prostu niesamowicie! nie spodziewalem sie ze polacy tak zniszcza na poczatku! Potem bylo jeszcze lepiej, az niestety padly mi baterie i nie starczylo zeby nagrac jak hale rozbudza Stenberg, a hala trzesla sie w szwach. Pomysl z bonami dla mnie na minus i byly to niepotrzebne komplikacje, tlok na korytarzach i w toaletach, tyle co do minusow. Poza tym impreza udana na 110%! Wspaniala muzyka, niesamowita atmosfera, jestem zniszczony, ale spelniony i wyszalalem sie na calego. Szukam seta stenberga, jakby ktos mial to niech da znac Za chwile zaczne wrzucac Wam filmy na YT, takze czekajcie na video relacje Na koniec chcialem podziekowac userowi ania.s, Aniu gdyby nie Ty moja obecnosc tam nie byla by mozliwa, a tego bym nie przezalowal. Dzieki za wyciagniecie mnie! Jednego jestem pewien, za rok ponownie zawitam na enTrance! Pozdrawiam wszystkich, ktorzy tam wczoraj byli

Music Is My Life...

631 - 645/674 |