Przejdź do:

Dzisiaj jest środa, 20 listopada 2019

Klubowicze online:
331

Forum

Sprawy techniczne

powiadamiaj o nowych odpowiedziach dodaj temat do zakładek Sklep, a ksiegowanie wpłat.

Szajzmaster Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#1

18 grudnia 2010, godz. 19:35

Witam. Niedawno zamówiłem płytę w sklepie ftb. Problem w tym ze wciąż nie ma zaksięgowaniej wpłaty, a święta tuż tuż. Czy nie można w tym okresie trochę przyspieszyć procesu wysyłki artykułów?

Bartas Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#2

18 grudnia 2010, godz. 20:13

Może wpłacałeś na poczcie, a tam przetrzymują pieniądze.

Szajzmaster Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#3

18 grudnia 2010, godz. 20:31

Nie, przelew internetowy, poza tym już kupowałem kilka wejściówek na eventy i również były spore poślizgi.

Bartas Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#4

18 grudnia 2010, godz. 20:52

A to nie wiem powiem Ci, ja też wiele razy przelewałem pieniążki i nie było żadnych problemów.
Musisz czekać poprostu

Bartek_scv Klubowicz offline...
złoty klubowicz

offline
#5

19 grudnia 2010, godz. 01:17

pieniążaki...

baaa Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#6

19 grudnia 2010, godz. 10:27

kolego takie zycie w polsce wszystko w monecie sie kreci, jak czas cierpliwosci

cinek1044 Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#7

19 grudnia 2010, godz. 11:19

Ja nie miałem takich problemów, oczywiście trzeba było zaczekać nie całe 24h i wszystko grało. Według mnie tu wszystko sprawnie działa a w przeciwieństwie do różnych innych sklepów internetowych ftb nie każe długo czekać.

Szajzmaster Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#8

19 grudnia 2010, godz. 13:27

Mam nadzieje ze na święta dojdzie Dzięki za wypowiedzi.

Azerbeijan Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#9

16 lutego 2014, godz. 12:03

Ponieważ na dwa emaile, które wysłałem zapytanie na sklep@ftb.pl nie uzyskałem odpowiedzi, a infolinia nie działa z komórek (halo! telefony stacjonarne powoli wymierają!), postanowiłem napisać tutaj. Może ktoś z administracji sklepu to przeczyta...

Zamówiłem płytę 10.02.2014 r. Przelew zleciłem od razu, ale bank wskazał, że zostanie zrealizowany 11.02.2014 (bo to było popołudniu) tak więc nie ma opcji byście dostali ten przelew później (konto w PKO BP gdzie sesje wychodzące są chyba najlepiej poustawiane). Nie od dzisiaj robię przelewy, ale nawet możemy założyć, że przelew dochodzi 12.02.2014 do południa. Tego dnia piszę pierwszego emaila ok. 13:20 z zapytaniem co się dzieje. Żadnej odpowiedzi. Ustawiam priorytet i wysyłam wiadomość ponownie 14.02.2014 o 15:30.

O co mam pretensje? W sklepie tylko jedna płyta, zamówienie złożone, a płyta dalej dostępna! No to zlecam szybko przelew, byście zdążyli wysłać mi ją zanim ktoś inny ją zakupi. Tyle czasu mija, status zamówienia "brak wpłaty", a płyta dalej do kupienia! Piszę wiadomości i żadnej odpowiedzi! CO SIĘ U WAS DZIEJE?! Tak złej obsługi w innych sklepach internetowych nie pamiętam! Czy jeden tydzień, to w obecnym czasie zbyt mało na realizację zamówienia?!

Zrozumcie - człowiek chce kupić komuś prezent pieniądze, pieniądze zapłacił, więc powinien dostać informację czy zamówienie zostanie przyjęte do realizacji czy nie (może nie macie już płyty na stanie)? Czy zdąży z prezentem na czas czy nie? Jeśli nie możecie zrealizować zamówienia, to chociaż napiszcie i zwróćcie pieniądze, bym mógł szukać innego prezentu!

Bardzo proszę - jeśli ma ktoś z obsługi kontakt z administracją sklepu (albo może też tutaj zaglądają), to proszę im przekazać te informację.

To jest mój pierwszy zakup i raczej na pewno ostatni.

1 - 9/9 |