Przejdź do:

Dzisiaj jest niedziela, 17 listopada 2019

Klubowicze online:
575

Forum

Sprawy techniczne

powiadamiaj o nowych odpowiedziach dodaj temat do zakładek brak kontaktu z wlotki.pl

Krzychu Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#1

16 stycznia 2013, godz. 10:11

Od jakiegoś czasu próbuję skontaktować się w sprawie biletu. Od około dwóch tygodni nikt nie odbiera telefonu, co jest bardzo denerwująca zważywszy że impera coraz bliżej, a na maila też nie odpisują. Co jest grane?

Fotki z eventów: http://picasaweb.google.pl/krzychu4all

karolina_ch Klubowicz offline...
moderator

offline
#2

16 stycznia 2013, godz. 13:09

Z telefonem mogą być małe komplikacje lecz odpisujemy na wszystkie maile. Żaden nie pozostaje bez odpowiedzi.
ps. nie mamy żadnego maila wysłanego z Twojego adresu e-mail.

CU on the dancefloor....

Krzychu Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#3

16 stycznia 2013, godz. 16:13

Chciałem do Ciebie wysłać PW z opisem sytuacji ale nie wiem dlaczego nie mogę jej wysłać

Fotki z eventów: http://picasaweb.google.pl/krzychu4all

karolina_ch Klubowicz offline...
moderator

offline
#4

16 stycznia 2013, godz. 17:56

Wystarczy napisać na maila. Odpisuję na wszystkie

CU on the dancefloor....

Krzychu Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#5

16 stycznia 2013, godz. 19:16

na bok@wlotki.pl ?

edit: na powyższy mail wysłałem wiadomość

Fotki z eventów: http://picasaweb.google.pl/krzychu4all

Shanel Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#6

22 stycznia 2013, godz. 10:42

U mnie też jest cisza. Zaksięgowano wpłatę 11 stycznia i do tej pory nie mam biletów. Napisałam maila w niedziele mam nadzieję że do końca tygodnia dostanę swoje bilety.

trance jest moim życiem

kwiatek86 Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#7

23 stycznia 2013, godz. 12:10

Nie straszcie, bo dopiero wczoraj zamówiłem i opłaciłem bilety na TX

military-wrocla Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#8

25 stycznia 2013, godz. 07:50

No to macie problem podobny do mojego, ja czekam jeszcze na zwrot kasy za sylwester, sprawę przekazałem do Rzecznika Konsumenta, prawdopodobnie sprawa zakończy się w sądzie. A o to moja rozmowa mailowa, oczywiście do teraz kasy nie ma, dodzwonić się do nich nie można. Jeżeli znajdzie się więcej osób które mają problemy ze zwrotem kasy, proszę o kontakt ze mną.


Maile czytać od dołu.
____________________________________________
Witam
Sprawa jest już dawno przekazana do księgowości.
Czekam na potwierdzenie wykonania przelewu.

Pozdrawiam
Karolina Chopcian
Biuro Obsługi Klienta
www.ftb.pl | www.ticketplanet.pl | www.wlotki.pl

Klubowe Media s.c.
ul. Komornicka 42o/4

62-069 Dąbrówka
NIP 777-309-06-12
Regon 301007510


tel 0 61 223 83 32
fax 0 61 624 29 95

______________________________________________________
----- Original Message -----
From: military-wroclaw
To: zwroty@ftb.pl ; Karolina Chopcian | Klubowe Media
Sent: Thursday, January 24, 2013 9:46 AM
Subject: Fwd: Re: Re: Fwd: Płatność za bilety została zaksięgowana / Your payment has been accepted - 417/28286

Po raz kolejny proszę o zwrot pieniędzy.




Dnia 23 stycznia 2013 9:01 military-wroclaw <military-wroclaw@o2.pl>; napisał(a):

________________________________________________________________
Witam,

Po raz kolejny proszę o podanie terminu zwrotu pieniędzy.

Pozdrawiam
R.K


Dnia 22 stycznia 2013 10:56 "Karolina Chopcian | Klubowe Media" <karolina@klubowemedia.pl>; napisał(a):

________________________________________________________________________
Witam
Z powodu choroby kontakt był utrudniony za co najmocniej przepraszam. Dziś ponownie przekażę sprawę do księgowości i dowiem się co się stało z należnością.
Jak tylko otrzymam jakiekolwiek informacje od razu się z Panem skontaktuję.
Pozdrawiam
Karolina Chopcian
Biuro Obsługi Klienta
www.ftb.pl | www.ticketplanet.pl | www.wlotki.pl

Klubowe Media s.c.
ul. Komornicka 42o/4

62-069 Dąbrówka
NIP 777-309-06-12
Regon 301007510


tel 0 61 223 83 32
fax 0 61 624 29 95
----- Original Message -----
From: military-wroclaw
To: zwroty@ftb.pl
Sent: Friday, January 11, 2013 11:46 AM
Subject: Fwd: Re: Fwd: Płatność za bilety została zaksięgowana / Your payment has been accepted - 417/28286
___________________________________________________________________________
Ponownie proszę o podanie terminu zwrotu pieniędzy.
Pozdrawiam
R.K


Dnia 31 grudnia 2012 10:55 Karolina Chopcian <> napisał(a):


Dane proszę przesłać na adres zwroty@ftb.pl

_____________________________________________________________________________

W dniu 31 grudnia 2012 10:52 użytkownik military-wroclaw &lt;military-wroclaw@o2.pl>; napisał:
Dziękuję,



_________________________________________________________________



Witam
Reklamacja została uznana. Zamówienie zostało anulowane a zwrot gotówki nastąpi tuż po Nowym Roku.
Proszę zatem o przesłanie danych do przelewu (imię i nazwisko, numer konta bankowego) na adres zwroty@ftb.pl

Pozdrawiam
Karolina Chopcian
Biuro Obsługi Klienta
www.ftb.pl | www.ticketplanet.pl |www.wlotki.pl

Klubowe Media s.c.
ul. Komornicka 42o/4

62-069 Dąbrówka
NIP 777-309-06-12
Regon 301007510


tel 0 61 223 83 32
fax 0 61 624 29 95


W dniu 31 grudnia 2012 09:13 użytkownik military-wroclaw &lt;military-wroclaw@o2.pl>; napisał:


___________________________________________________________________________
Witam,
Przed chwilą przez przypadek w radiu dowiedziałem się że impreza została odwołana w Hali Ludowej, została przeniesiona do Eteru, za bilety zapłaciłem 109 zł, wstęp do eteru kosztował 50 zł, w związku z tym rezygnuje z udziału w tej "imprezie" i żądam zwrotu wpłaconych pieniędzy. Karygodne jest to że nie poinformowaliście swoich klientów o odwołanej imprezie, bo za taką ją uważam, również przeniesienie 1,500 tysięcy ludzi do klubu, który wysprzedał już swoje wejściówki w całości, i w którym wszyscy się nie pomieszczą.
Proszę o informację o procedurze zwrotu pieniędzy.
Pozdrawiam

Ostatnia edycja posta: 4 marca 2013, godz. 23:39

Rafica Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#9

21 lutego 2013, godz. 13:35

Wlasnie zamowilem w zeszlym tygodniu 3 bilety o lacznej wartosci 241 zl i co ? Biletow nie ma impreza juz pojutrze, telefon nie odpowiada pani ktora tak probuje uchodzic za rzetelna i kompetentna nie opdpisuje na maile w ktorych wpisalem numer zamowienia niestety ale chyba sprawe bede musial zalatwic w inny sposob i przejechac sie do waszego (nie zdziwilbym sie jesli fikcyjnego') biura. Je to absurd iz rekomendowany portal do zakupu biletow dziala jak nie powiedzialbym co.

Sceptre Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#10

21 lutego 2013, godz. 20:28

Kolego, tak z ciekawości zapytam czy przypadkiem nie dostałeś tych biletów na maila

Nigdy nie dyskutuj z idiotą! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...

kreconaptaszyna Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#11

10 lutego 2014, godz. 14:09

Świetnie nie mogę się skontaktować z BOKiem ani mailowo ani telefonicznie, cóż dziwnego jeśli " nie ma takiego numeru!".
Do Euforia Festival tylko pare dni, wpłaciłam pieniądze, a po mailu z linkiem do strony, z której można wydrukować bilet ani śladu...pomocy

Usosa Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#12

11 lutego 2014, godz. 15:49

ja rozwiązała się ta sprawa ? zwrócili kasę ?

kreconaptaszyna Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#13

24 marca 2014, godz. 02:45

Oczywiście, że nie..nie mogę tego tak zostawić.

wojtacha Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#14

27 stycznia 2016, godz. 18:25

Czy ktoś odpowiedzialny za biuro obsługi serwisu wlotki.pl może zacząć czytać maile? Pieniądze przelane już dawno, a zamówienie nadal nie zmieniło statusu. Proszę o odpowiedź.

Lukasz3311 Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#15

27 stycznia 2016, godz. 20:37

Mam taki sam problem. Pieniądze przelane dawno, a status zamówienia wciąż nie zapłacone, bilety nie wysłane. Wlotki.pl chyba walą w ch....

1 - 15/26 |