Przejdź do:

Dzisiaj jest wtorek, 25 lutego 2020

Klubowicze online:
567

Forum

Sprawy techniczne

powiadamiaj o nowych odpowiedziach dodaj temat do zakładek Wlotki.pl - problem z zamówieniem.

dziunia3006 Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#1

15 lipca 2013, godz. 13:56

Czy ktoś może mnie oświecić I powiedzieć jak skontaktować się z serwisem wlotki.pl żaden nr tel nie odpowiada... czy ktoś ma jeszcze podobny problem do mojego;/ zamówiłam dwa bilety na elektrocity, zapłaciłam za nie a teraz cisza;/ do tego zapłaciłam 20 maja;/ GDZIE SĄ MOJE BILETY nie było mnie w kraju za to teraz poruszę niebo i ziemie

dziunia3006 Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#2

15 lipca 2013, godz. 14:09

Ale u mnie w domu czekali na bilety, nic nie przyszło... nie dodzwonisz sie na żaden numer....

dziunia3006 Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#3

15 lipca 2013, godz. 14:50

Odpisał w końcu ktoś na kolejnego maila... nie potrafią wytłumaczyć dlaczego nie zaksięgowano wpłaty mimo tego iż wszystko zrobiłam poprawnie... także bilety mają być do końca tego tygodnia i będę czekać, jak będę mieć je w ręce wtedy jeszcze napisze, bo jakoś przestałam im ufać...

M@rkee Klubowicz offline...
webmaster

offline
#4

15 lipca 2013, godz. 15:17

Konkretnie odpisałem ja - nie będę wnikał w szczegóły problemu - najwyraźniej z naszej winy pominęliśmy jedną wpłatę, niemniej sprawa wyjaśniona.

PS. pozwoliłem sobie zmienić tytuł tematu, bo nie lubię oszczerstw.

Ostatnia edycja posta: 15 lipca 2013, godz. 15:17

Yo ma mana...

greit Klubowicz offline...
złoty klubowicz

offline
#5

15 lipca 2013, godz. 15:25

ale swoją drogą M@rkee, albo ludzie są nie ogarnięci albo coś macie z tym dostępem, bo co jakiś czas się pojawia taki temat z płaczem jakiegoś 'oszukanego'... akurat ja nie miałem nigdy problemów z mailami i Karolina sprawnie odpisywała, ale coś się co jakiś czas pojawia w sprawie :)

Mark Lynn

Trance forever

dziunia3006 Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#6

15 lipca 2013, godz. 15:32

Bardzo dziwny przypadek... lepiej coś z tym zróbcie....żeby się takie rzeczy nie zdarzały

ArtHouse Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#7

15 lipca 2013, godz. 20:42

no muszą zmienić trochę regulamin i zatrudnić kogoś na stałe do obsługi telefonu bo kurde jedna osoba tego nie ogarnie a system to też system.... zamiast wrzucać nowe reklamy "z których się utrzymuje się serwis ftb/wlotki" coś trza robić aby ludziom żyło się lepiej

KarboT Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#8

18 lipca 2013, godz. 13:32

I tak właśnie kończą się bezsensowne oszczędności, żeby tylko właścicielom serwisu zostało w kieszeni więcej. Zamiast rozwijać serwis to swoimi działaniami właściwie sami go zwijają. Szkoda.

rossy Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#9

8 stycznia 2015, godz. 09:26

Ja również mam podobny problem! Zapłaciłam za bilety a biletów nie otrzymałam! ;/ Próbuje się kontaktować z ftb i wlotki, ale póki co bez odpowiedzi!
Ja chcę moje bilety!!!!;/

1 - 9/9 |