Przejdź do:

Dzisiaj jest środa, 20 listopada 2019

Klubowicze online:
336

Forum

Sprawy techniczne

powiadamiaj o nowych odpowiedziach dodaj temat do zakładek Gdzie moje bilety?

Scorpinor Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#1

6 marca 2014, godz. 16:38

Standardowa sytuacja tutaj. Zamówiłem i opłaciłem bilety tego samego dnia. Oczywiście status zamówienia od ponad tygodnia nie zrealizowany. Brak żadnego kontaktu mailowego z Biurem Obsługi KLIENTA i żadnego telefonu (z wielu) działających. Kasę zawsze łatwo wziąć ale i wydać ale żeby zobaczyć czy wpłynęły pieniądze na konto to już przerasta możliwości "profesjonalnej" firmy. Ja rozumiem że mogą być jakimś cudem problemy ale olewanie klienta to już farsa. Skoro nie prywatnie to pytam się publicznie jak w temacie: Gdzie moje bilety na TranceFusion 2014 albo pieniądze zwrotne?

ArtHouse Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#2

8 marca 2014, godz. 01:48

dostaniesz je spokojnie.... z zagranicznymi eventami jest problem bo to organizator najpierw musi wysłać bilety do wlotek.pl a one później rozsyłają na PL czekaj wlotki o tobie nie zapomną i dostaniesz swoj bilet jak czesi wyślą je do pl. Wlotki mają problemy organizacyjne już od roku bo poprostu jest tam ludzi baaaardzo mało do ogarniania a bilety NA PEWNO dostaniesz

Scorpinor Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#3

8 marca 2014, godz. 16:20

Fajnie byłoby wiedzieć tylko kiedy i w ogóle czy. Z punktu widzenia klienta guzik mnie obchodzi ilu mają ludzi - jeśli nie potrafią udzielić odpowiedzi na takie zasadnicze pytania a pieniądze biorą z góry to jest to zlewka totalna a nie firma.

ArtHouse Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#4

9 marca 2014, godz. 20:40

Dostaniesz na pewno. Czekają aż czesi prześlą bilety

M@rkee Klubowicz offline...
webmaster

offline
#5

10 marca 2014, godz. 14:10

Faktycznie wpłata z 25 lutego nie była zaksięgowana poprawnie. Jakkolwiek żadnego maila na bok@wlotki.pl nie otrzymaliśmy. Tak czy owak, bilet zostanie wysłany jutro - przepraszamy za problem.

Yo ma mana...

Scorpinor Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#6

13 marca 2014, godz. 23:44

Maile były 2. Zastanawiam się jak możecie mieć często problemy z zaksięgowaniem wpłat oraz otrzymywaniem maili. Żyjemy już od dawna w XXI w. i problemów z takimi drobnymi sprawami być w żadnym razie nie powinno, a już na pewno nie w profesjonalnej firmie. Potwierdzam jednak, że bilet faktycznie dziś otrzymałem.

1 - 6/6 |