FAQ
Wybierz pytanie:
› Czy rejestracja i korzystanie z serwisu są płatne?
› Jak dodać/zmienić avatara (obrazek widoczny w profilu użytkownika)?
› Zarejestrowałam/em się w serwisie, ale nie mogę aktywować konta, gdyż nie otrzymałam/em kodu aktywacyjnego...
› Jak zarejestrować się w serwisie i zalogować?
› Dlaczego nie działa autologowanie?
› Jak zmienić dane w profilu użytkownika?
› Czy rejestracja i korzystanie z serwisu są płatne?
Zarówno rejestracja, jak i korzystanie z serwisu są w 100% bezpłatne.
› Jak dodać/zmienić avatara (obrazek widoczny w profilu użytkownika)?
Aby dodać/zmienić avatara należy wejść do Centrum Administracyjnego i wybrać opcję Zarządzanie Profilem. Można skorzystać z plików zamieszczonych na serwerze FTB.pl lub wprowadzić adres URL avatara dostępnego na innym serwerze.
Rozmiar pliku: 50x50px.
Jeżeli podczas rejestracji podałeś prawidłowe konto poczty elektronicznej i mimo to, nie otrzymałeś listu z linkiem aktywującym konto w serwisie skonktuj się z administracją serwisu, w celu ręcznego uruchomienia konta. Możesz w tym celu skorzystać z Centrum kontaktowego.
› Jak zarejestrować się w serwisie i zalogować?
Aby zarejestrować się w serwisie należy wybrać link znajdujący się w prawym górnym rogu serwisu nad bannerem reklamowym. Tuż obok niego znajduje się link z napisem Logowanie, dzięki któremu można się zalogować do serwisu po pomyślnej rejestracji i aktywacji konta.
› Dlaczego nie działa autologowanie?
Jedną z możliwych przyczyn owego stanu, jest obecność w komputerze plików cookies zapisanych przez poprzednią wersję FTB. Proponujemy usunąć pliki cookies w przeglądarce internetowej (Narzędzia > Opcje internetowe > Usuń pliki cookie...) i zalogować się ponownie.
› Jak zmienić dane w profilu użytkownika?
Aby zmodyfikować dane wprowadzone podczas rejestracji należy wejść do Centrum Administracyjnego i wybrać opcję Zarządzanie Profilem.